Hello blogolvasóm, ha még egyátalán létezel... olyan rég nem írtam. Jaj, hát kérem, annyi minden történik. Hol.... hol is kezdjem?

Végre elkezdődött annak a projektnek a gyártása, amit már hónapok óta nyüstölök, egyeztetek, pontosítok: Adidas promóciós kampány dekorációs elemeinek gyártása. Nem kis projektről beszélünk, kellemes pénz, sok sok munka. Nekem persze csak a vele eltöltött munkámból (túlórából) jön majd pénz, annak ellenére, hogy gyakorlatilag A-tól Z-ig én nyertem el az egészet, az árajánlatommal. Mindegy-mindegy. Én tudom, hogy ügyes vagyok ;). Szóval elkezdődött a gyártás. A múlt héten majdnem mindennap éjjel 2ig dolgozás. Azt hiszem rég merültem ki ennyire. Innentől pedig nincs megállás, folyamatosan csurdogál a projekt. Kellett? Kellett hát. :)

Természetesen, ahogy beindul az ereszdelahajam tömegében vonzza be az ilyen "azonnal, tegnapra kéne" melókat, amik ilyenkor a hátam közepére sem hiányoznak. Ehhez hozzácsapva egy "laza" construma kiállítás standjainak dekorációinak gyártása. Meleg-meleg. Kell? Kell hát.

Addig dolgozzon az ember amíg fiatal és bírja, nem igaz? Bár Nyunyókám emiatt "idegen" kézből kapta több napon át a vacsit. Bevallom, holnap reggel már nem fog uborkát kapni, mert elfogyott. De az egész hűtő úgy üres ahogy van. Nemsokára fizetééés :D.

Óh Te kékszemű ;). Fűszer a mindennapokra, beletolom a maradék kis energiám is a magánéletem alakításába. Több kevesebb sikerrel ugye :). Had idézzek:
"nem egyszerű boldognak lenni". Igaz-igaz. Dehát... nem úgy ismerem magam mint aki csak úgy hip-hop félreugrik az első akadálynál. Mondaná biztos bölcsen a legolcsóbb közhelyet a főnököm: az akadályok azért vannak, hogy leküzdjük őket. Van az amikor nem nekem kell leküzdenem az akadályt, ahhoz, hogy gördülékenyen menjenek a dolgok. Ilyenkor van: várás, kitartás. Ha van cél ez megy. Van cél?

Beletolattam egy kocsiba :( letört egy kis darab a jobb hátsó lámpámból...

Késő van, úgy értem haza, hogy fáj a fejem. Ez a legrosszabb így este. Muszáj leszek bevenni valamit, mert így nem fogok tudni könnyen elaludni.

Tavasz-tavasz!! Megvoltak az idei első telkezések. Hirtelen örömömben autómosással üdvözöltem csicsergő madarakat. Ki fogok oda költözni ha jön a jobb idő. Pont félúton a munkahelyhez... tökéletes. Megnyugtat. Nagy átalakítások lesznek odakinn. Nagyok!

Hamár tavasz, az erkélyemnek is újra életet adtam. Két szép nagy tuja, (a tavalyi 6 kicsiből egy élte túl...) meghát muskátlik, még picik és gyöngék. Még!

Igazándiból éhes is vagyok.

Mignon névvel rendelkező szórakozó hely adott otthont szombaton Ati barátom születésnapi bulijának. Nagyon jól éreztem magam. Köszönöm a meghívást! Kicsit Drága, kicsit pláza emberek mindenfelé, kicsit hangos zene, kicsit füst. Kurvajó társaság. Csinos lányok mindenfelé.

Úgy le vagyok maradva a barátokközttel :DD.

Egészségetekre. Rügyezzetek Ti is. Ennyit tudtam adni most.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legrejtekesebb.blog.hu/api/trackback/id/tr151900369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása