ITB-Berlin

2010.03.13. 22:14

Ahogy említettem végre külföldi munka csöppent a pohárba. Teljes dekorációs munka egy 800 négyzetméteres standon. A dolog pikantériája, hogy az iszonyatos mennyiségű dekorációs anyag (amit Indiából hozattak) három nappal a kiállítás megnyitása előtt érkezett. Óh je. Szóval:

Nyomás Berlin saját autóval. Gondoltam nem árt, ha az amúgy is esedékes kötelező olaj és szűrőcseréket előrébb hozom, így indulás előtt két nappal március 4-én elgurultam szervízbe. Minden hibátlan, nekivághatok az útnak. Még a szerelőnél vagyok, mikor csörög a telefon. Főnök asszony hívott, hogy bevállalt a 800 nm mellé egy kisebb standnak nem csak a dekorálását hanem a dekorációs anyag legyártását is. Há-hááá így hip-hop indulás előtt, még összefosunk egy 50 nm-nyi öntapadós fóliát amihez még nincs nyomdai anyag, jeeeeeee.

Indulás előtti napon dél környékén meg is érkezik a grafika, méretkorrekciók és a szegmentálások után úgy délután egy és kettő óra körül bele is vágtam a nyomtatásba. Másnap indulás kora reggel, szóval szerettem volna kipihenni magam, Berlin az még is csak 900 km. Este nyolcig nyomtattam hazaérésem után volt még mit összepakolgatni, vasalni, készülődni. Természetesen az útra sok tanácsot kaptunk, mit-merre-hol-hogy, ahány ember annyi variáció, a lényeg: "megtankó'sz utolsó magyar kútnál, át végig a szlovákokon és a cseheken, oszt mán csak a németeknél kell, kibírja azt egy tank benzin". Okééé :).

Kevés alvás után, hajnal ötkor ébresztő, nyomás kollégámért Dunakeszire, be a "központba" Fótra, szerszámokat és minden egyebet összekészítettünk, nyolckor sikerült folyamatos dudanyomással kihajtani a cég kapuján, amolyan Dávidosan, búcsúzkodás megvolt, pápuszizsepilengetés. A "grafikusok" útnak indultak. Nyárigumival.

Hibátlan volt az út tulajdonképpen, menetközben egy kis havazás, de sehol nem maradt meg, így hát a parázástól eltekintve nem volt gond. Azt leszámítva, hogy a németek határán úgy hajtottunk be, hogy a benzin már csak éppenhogy. De, jaj, hát a németeket ismerjük, precízek, 50km-enként szokott kút lenni. Csak erre fele épp nem volt. Drezdánál 3 kút volt egymás mellett a városban, a felüljáróról láttuk, csak hát egyik sem volt kijelezve a pályán. Nem baj, remegés. "Bázmeg-bázmeg hol egy k*rva kút?!?!". Ki is gyulladt a kis lámpa. Nó benzin, hamarosan gáz lesz. Aztán jött a kút úgy 100km-re a határtól. Telitank: 1,5 L maradt. Egy biztos, nem lett volna sokra elég. :) Innentől nyugalom a német autópályán cikinek számító 100km/h tempóról átváltottam gyorsan 160km/h, ha már van mit ennie annak a kocsinak. Amúgy egész jól fogyasztott, 6,4L/100km.

Kiértünk, a szállás kellemes környéken, picike szoba, picike fürdő-wc kombinációval, de így ketten elfértünk (a négyágyas szobában). Reggel irány a kiállításra, a többiek már lassan egy hete dolgoztak a megépítésen akkor már. Grafika sehol, besegítettünk pakolni illetve amiben tudtunk. Délután/este megérkezett a grafika. Innentől beszéljenek a képek majd, kegyetlen mennyiség, extra sz*pás. 50cm magas képekből egy futópályányi (400m). A nagy emeletes építmény két oldalán 2db 4méter széles és 2,5méter magas kép, . A felsőket álványról raktuk fel (két darabból vízszintesen illesztve, ez külön "jó"), remegtek a lábaim az elején. Túléltük. Illetve a nagy falakon lévő méretes képek. Aztán másnap megint, megállás nélkül, harmadnap szintén. Közben ugye a főnök által bevállalt kis standnak is a grafikázása... Volt ám izomláz és gyors de kevés alvás. Nyitás előtti utolsó nap, este 11ig húztuk az igát(a többi nap sem értük haza korábban este 9nél). Kész lett munka. Szép lett. Ezt a standot még egyszer felépítjük-grafikázzuk Londonban. Huhúúú :)

Amúgy ez egy turisztikai indítattatású kiállítás az egész csarnok Indiáról szólt, az általunk megépített giga stand egy közösségi stand volt, majd 100 leválasztott boksszal (lásd képeken) amelyekben mind-mind más indiai utazásiroda képviselte magát. Hazaút gondtalan, utolsó németkútnál telitank és a biztonság kedvéért Szlovákiában megálltunk tankolni.

Íme a képek (elsőként a kis stand, utána pedig a nagy közösségi):

 

 

Szerző: p0cak

1 komment

Címkék: munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://legrejtekesebb.blog.hu/api/trackback/id/tr191837714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

István (soundblog) · http://sound.freeblog.hu 2010.03.15. 20:15:05

A Clio az olyan (legalábbis ugye az 1.2-es), az enyém se tudott anno 6.5-nél többet fogyasztani, semmilyen körülmények között sem. :)
süti beállítások módosítása