Húzzad az igát paraszt :)

2010.02.22. 21:54

Nehézre sikeredett a múlthét, igen! igen! :) Szerdától tulajdonképpen megszűnt létezni minden a munkán kívül, elsőnek egy éjfél körüli távozás, majd egy hajnal 2, majd egy kis móka-kacagás-dekorálás a hungexpon, majd egy hárdkor hajnali 3 szombaton :)). Ez igen, hát vasárnap meg kell mondjam, olyan voltam, mint egy darab szar! :) Amilyen fájós lábbal feküdtem le, ugyanolyan fájós lábbal ébredtem.

De tényleg örülök, hogy végre van munka, és hogy fizikailag is elfáradhattam, nem utolsó sorban a túlóra is jól jön majd!

 

Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész,de boldog voltam és csak nevetek rajtatok,mert ti nagyok akartatok lenni.

Gulyás János

A bejegyzés trackback címe:

https://legrejtekesebb.blog.hu/api/trackback/id/tr921782400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása