Cicca (:

2011.02.27. 09:10

2011.01.26. Vác. Immáron második napja egy macsek sírása zengi be a környéket. Nem nagyon látni, inkább csak hallani.

2011.01.27.  Vác. Megérkezek a munkahelyre, az ajtóba egy kis fekete gombócot látok. A macsek. Meg sem moccan. Fel-fel néz, szinte látszik a boldogság a szemében, bejutott a melegbe. Bal szeme begyulladva. Első cigiszünet 10kor. Macsek még mindig ugyanott, emberek ki be járkálnak, most már bebugyolálva egy pulcsiba, alig látszik ki a feje. Délben, megint cigiszünet, körbekérdeztem mindenkit, nincs e valakinek valami kajája a macsek számára. Kapott is egy kis májkrémet. A kis fekete gombócot mintha kilőtték volna a pulcsiból mikor megérezte a májkrém illatát. Felfalta, még az orra is tiszta májkrémes volt. Felfedező útra indult. Erre arra császkált. A főnök szereti az állatokat, de mondta a macskának mennie kell. Ekkor elhatároztam, ez a macsek nem fog kikerülni az utcára újra. Hazafele magamhoz vettem, vittem is a dokihoz. Kapott szemcseppet, és féreghajtót.

2011.01.28. Budapest. Macsek az egész éjszakát szüntelenül átaludta. Reggeli nagy étvággyal falta fel a konzerves "cicahusit". Ő most már az én cicám. A legkisebb érintésem dorombolással jutalmazza. Az éjjel -13 °C volt odakint. Örülök, hogy megmenekült.

Azóta eltelt majd egy hónap, éjjelente velem alszik. Jó az étvágya, túl van az első oltáson, nagyon játékos. A tengerimalacomat nem bántja. Az első három nap gyakorlatilag csak aludt, regenerálódott, így a neve Szundi lett. Ja, kisfiú. 5hónaposra saccolja a doki a korát. Szobatiszta az első perctől. Szeretem. Ő is engem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legrejtekesebb.blog.hu/api/trackback/id/tr202694144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása