Ez a hét... uhh, vagy huu?

2010.02.06. 09:08

Hosszú volt ez a hét, ez a bejegyzés most az "élménybeszámoló" fajta lesz, bár olyan élménynek mondható nem történt. Minden a múlt hétvégével kezdődött: feltelepítettem a windows 7-et, vááááóóóóó. Jófajta én mondom, korrektek a parasztvakítós "fícsörök", összességében gyors, eddig teljesen rendben van!

Ugye a szuper hóesésről ne is beszéljünk, azt hiszem ez a 20-30 centi mindenki emlékében ott marad, kocsit kimenekítettem sikeresen, egész héten nyugodtan vezettem, vagy mondjuk úgy inkább, hogy óvatosan :)) meg is látszik az eredménye, sokkal kevesebbet fogyasztott! De ha felszárad valószínű nem fogom tudni tartani azt a vontatott ritmust! Na mindegy, majd ha öreg leszek ráérek lassan-finoman vezetni :P! Addig is rákkendroll!

A hétköznapok elkezdődtek, a hétfő szívfájdító. A munkahelyifeszültségek tárgyait nem tudnám már napokra bontani, az egész hét egy borzalom volt. Egy tőlem kétszer idősebb  nő ennyire ostoba legyen, azt sosem gondoltam volna, én azt gondoltam azért, hogy ahogy idősödik az ember, úgy talán bölcsebb is lesz, a tapasztaltság kiokítja, felnyitja a szemeit. Hát a fentemlített akkor egy különleges állat lehet, lehet az is hogy űrlény. Nem tudom, de kiborító. Végiggondoltam, lenne e valami amiért tisztelném, vagy felnéznék rá, de nincs! Se szakmailag,  se emberileg, sem a korára tekintettel, se sehogy, sőt nála még a "nő" iránti tiszteletem is elveszítette értékét, pedig azért jól lettem nevelve. Sajnálom a cégem, de őt is, valószínűleg fogalma sincs milyen szar a helyzet. Ezt onnan gondolom, hogy ilyenkor egy normális ember-cégtulajdonos már racionális döntéseket hozott volna. De itt uralkodik egy káoszteória, földhözragadottság. Nem kéne, hogy bosszantson míg megkapom a fizetésem, igaz? De bosszant. Mert jó ez a munka, olyan lehetőségek rejlenek a cégben, amit kevés cég mondhat magáénak, 40alkalmazottal. Szörnyű ez az egész. Na nem is taglalom tovább, hétvégén jó lenne azért másra összpontosítani, igaz? :)

Csütörtökön szépen berúgtam, nevetséges, milyen kis mennyiségtől bekábulok :)) elszoktam tőle, ezek már nem a gimis évek :)), de jól éreztem magam, sokat nevettem, és ez igen csak rámfért. Mostanában nem történnek velem kifejezetten jó dolgok. Ma viszont buli van :)), lehet kell majd megint innom egy kicsit :P, mondjuk nem erőszak a disznótor :)). Nyunyóka éhes már. 7körül szokott mindennap enni kapni.

A bejegyzés trackback címe:

https://legrejtekesebb.blog.hu/api/trackback/id/tr901733395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

István (soundblog) · http://sound.freeblog.hu 2010.02.08. 22:38:46

Nyunyó hogy bepózolt a fotózáshoz. :))
süti beállítások módosítása